LET OP: Voor een juiste werking van deze website dient u JavaScript in te schakelen voor deze browser.
Website opnieuw laden

Juwelier Jeroen Luth, siert de mens! - Breil
 
 

Inspirerend, innovatief en trendsettend sinds 1939!

In de jaren 90 van de vorige eeuw zorgde Breil voor een stroom van verandering door als eerste merk masculine, sensuele horloges voor vrouwen te introduceren: Breil Manta. Gesteund door sterren als Monica Bellucci lanceerde Breil toen ook de eerste geruchtmakende reclamecampagne: 'Strip me of anything but my Breil'. Een claim die in ItaliŽ een gevleugelde uitdrukking werd.

Het succes van Breil is geen toeval. En het is ook geen toeval dat talloze sterren zich aan het merk verbonden: Geri Halliwel, Jamiroquai, Monica Bellucci, Eva Green, Charlize Theron, Edward NortonÖ Breil liefhebbers hebben een sterk karakter en ze weten wat ze willen: een eigen stijl die ze met passie kunnen uitdragen. Zoals treffend wordt verwoord met de fameuze Breil slogan ĎDonít touch my Breilí.
Breil
TW1390.jpg TW1372.jpg TW1346.jpg TW1249.jpg TW1246.jpg





TW1390.jpg


TW1372.jpg


TW1346.jpg


TW1249.jpg


TW1246.jpg


WEBCOMP online media